Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-14T11:08:33+01:00
Unia realna - związek dwóch lub większej liczby państw, oparty na wspólnych instytucjach państwowych,a unia związek dwóch lub więcej państw posiadających wspólnego monarchę (króla), przy zachowaniu odrębnego systemu instytucji państwowych.
2 3 2
2009-11-14T11:11:10+01:00
Unia personalna - jest to unia, w której wspólna jest osoba władcy, a unia realna jest to związek dwóch lub większej liczby państw, oparty na wspólnych instytucjach państwowych.

;) Mam nadzieję, że pomogłam.
2 4 2
2009-11-14T15:35:19+01:00
Unię personalną łączyła tylko osoba władcy a Unię realną i osoba i pieniądze rząd i tym podobnee.









liCZE NA REWANŻ KIEDYŚ!!!!!!!!!!!!!
3 5 3