Odpowiedzi

2009-11-14T11:40:08+01:00
Ochronę powietrza atmosferycznego na terenach zamieszkanych i specjalnie chronionych można realizować przez właściwą lokalizację zakładów przemysłowych oraz ochronę bierną, np. w formie izolacyjnych pasów zieleni.
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T11:43:25+01:00
Zanieczyszczeniom powietrza możemy zapobiegać przez :
-segregacja śmieci,
-oczyszczalnia ścieków,
- nie wyrzucać śmieci do lasu
-oszczędzać energię elektryczną
-oszczędzać wodę
-używać gazu do ogrzewania a nie węgla
-korzystać z transportu komunikacji miejskiej
-budować oczyszczalnie fabryk
17 3 17