Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T11:40:26+01:00
(x-5)²-3x+2 ≤ 4x+(x²+2)
x²-25-3x+2 ≤ 4x+x²+2
-3x-4x ≤ 25-2+2
-7x ≤ 25 /:-7 (calość przez -7)
x >_ (odwrotny znaczek od ≤)3 4/7(trzy i cztery siudme)
2009-11-14T11:42:29+01:00
(x-5)²-3x+2≤4x+(x²+2)
x²-25-3x+2≤4x+x²-2
x²-23-3x≤4x+x²-2/+23
x²-3x≤4x+x²+21/-x²
-3x≤4x+21/-4x
-7x≤21/÷(-7)
x=-3

(-3-5)²-3×(-3)≤4×(-3)+(-3²+2)
9+25+9≤-12+(9+2)
43≤23

Na osi zaznasz sobie sam bo juz mi sie nie chce Pozdrawiam