W roku 2000 członkowie Polskiej Akademii Nauk zajmujący się naukami przyrodniczymi stanowi około 43,27% tego szacowanego gremium i było ich 238. Ilu członków liczyła Polska Akademia Nauk w 2000 r


w Warszawie jest 18 teatrów,co stanowi 9.63% liczby wszystkich teatrów w Polsce.Ile teatrów w Polsce mieści się poza Warszawą


w Krakowie na wyższych uczelniach studiuje 7.5% wszystkich studentów Polski. Na uniwersytecie Jagiellońskim studiuje 30 tys osób, czyli 25% Krakowskich studentów. Ilu studentów jest w Polsce

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T11:41:30+01:00
1)
100%-x
43,27%-238
100%x238/43,27%=23800/43,27%=550
Odp. Polska Akademia w 2000 roku liczyła 550 członków.
2)
100%-x
9,63%-18
100%x18/9,63%=1800/9,63%=186
186-18=168
Odp.W Polsce poza Warszawą mieści się 168 teatrów.
3)
???
2009-11-14T11:51:51+01:00
100%-238
43,27%-x

43,27%*238
x=-----------= 102,9826
100%




100%-x
9,63%-18

100%*18
x=--------=~186,9
9,63%





100%-x
7,5%-30,000

100%*30.000
x=-----------=400,000
7,5%
1 5 1