Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T11:37:39+01:00
Spartanskie warunki - ciezkie warunki
prowrocic z tarcza - czyli odniesci zwyciestwo
mowic lakonicznie -mówić krótko, zwięźle i na temat
1 5 1
2009-11-14T11:39:43+01:00
Mówić lakoniecznie- mówić krótko, zwięźle
spartańskie warunki-cięzkie warunki, trudne do zniesienia
powrócić z tarczą-wygrać walkę, powrócić jako zwycięzca
1 5 1
2009-11-14T14:19:07+01:00
1 spartańskie warunki-bardzo trudne warunki mieszkaniowo-bytowe mamy z nimi
doczynienia w starozytnej Sparcie
2 mowic lakonicznie-mówic krociutko i zwiezle nie rozwadzac sie nad danym
tematem
3 powrocic z tarcza- wrocic jako zwyciezca czegos np meczu