Odpowiedzi

2009-11-14T11:45:40+01:00
WITAMINA C
-wpływa na wytwarzanie kolagenu
-podnosi odporność
-chroni organizm przed wirusami
-ułatwia gojenie się ran

Jedz :
-owoce cytrusowe
-pomidory
-ziemniaki

Jedz witaminę C ,a będziesz zdrowy


1 5 1
2009-11-14T11:45:50+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T11:46:22+01:00
Wybierz witaminę C,
to dożyjesz nowej ery.

Weź witaminę C ,
a urodą wtem zabłyśniesz!

Czasem witamina C,
daje więcej uroku niż myślisz!
Skorzystają na tym twoje :
włosy,paznokcie i cera.

Liczę na najlepsze!
Pozdro;]
1 5 1