Odpowiedzi

2009-11-14T11:55:31+01:00
To jest potęga?

216000000 - 6^300
2430000000000 - 3^500

Liczba 6^300 jest mniejsza od 3^500 poniewaz liczba 3 jest mniejsza od 6, bez względu na to ile razy pomnożymy ją przez samą siebie zawsze będzie mniejsza.
(oczywiście jeśli 6 też jest zwiększana)

Nie wiem czy dobrze uzasadniłam.. czy zrozumiale
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T11:57:44+01:00
Nie wiem czy to jest 6 do potęgi 300 ,czy 6 pierwiastek z 300,no ale załóżmy że to potęga ,więc: 6³⁰⁰i 3⁵⁰⁰ to to samo ,co 6³ i 3⁵→6³=216, a 3⁵=243 ,więc 6³⁰⁰<3⁵⁰⁰-jeśli to mają być pierwiastki ,to 6√300=6√100×3=60√3≈103,92 ,zaś:3√500=3√100×5=30√5≈67,08 ,czyli to nie pasuje z tego powodu na pewno to u ciebie była potęga-pozdrawiam
2 3 2