Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-14T11:44:17+01:00
S=vt
s=5km/h*8h
s=40km
3460/40=86,5 dnia
7 2 7
2009-11-14T11:45:29+01:00
8 * 5km/h= 40 km dziennie
3460 / 40 = 86,5 dni

odp. musiałabym przeznaczyć 87 dni
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T11:48:38+01:00
Dane: Szukane:
Droga=3460km Czas=??
Prędkość=5km/h
Czas=8h dziennie

Droga podczas jednego dnia marszu:
5km/h*8h=40km
Czas marszu przez cały mur:
3460km:40km=86,5 dnia
W przybliżeniu=87dni
Odp:Zajęło by mi to 87 dni
12 4 12