Odpowiedzi

2009-11-14T11:46:26+01:00
Wymiana gazów ze środowiskiem. Procesy życiowe związane z uzyskiwaniem przez organizmy energii użytecznej biologicznie.
3 2 3
  • Użytkownik Zadane
2009-11-14T11:50:25+01:00
Ale jakie oddychanie? jest np. tlenowe beztlenowe komórkowe
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T13:15:29+01:00
Oddychanie - to inaczej spalanie biologiczne, polega na uwalnianiu energii potrzebnej do życia a zgromadzonej w składnikach odżywczych.
3 3 3