Odpowiedzi

2009-11-14T11:51:24+01:00
Ten naszyjnik dała mi babcia. Powiedziała żebym zakładała go tylko w chwilach, kiedy bede wiedziała że jest to konieczne. Ale przestrzegła: uważaj - ma on niesamowitą moc. Jeśli ubierzesz go, wszyscy meżczyźni bedą widzieć tylko ciebie, jako kobiete wyglądającą jak anioł. Wiem coś o tym. Dzieki niem poznałam twojego dziadka. Niestety, przez swoją głupote skrzywdziłam wielu niewinnych ludzi. Nie wiedziałaś bowiem, że gdy zakochałam się w twoim dziadku, miał on właśnie brać ślub. Miał piekną narzeczoną o imieniu Linda, która była pięknością całej okolicy. Przez swoją zazdrość i mój magiczny medalion, straciła wszelkie piękno i przeszło ono na mnie. Uważaj więc na niego i chroń aby nie trafił on w niewłaściwe miejsce.
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T11:53:49+01:00
Magiczny naszyjnik-
Jego niezwykłą umiejętnością jest między innymi zmiana koloru, wraz ze zmianą naszych uczuć i samopoczucia. Gdy jestem zła on robi się granatowy, a gdy szczęśliwa zielony (możesz napisać tam coś w stylu : zakochany- srebrny, nieszczęśliwy- żółty). Inną cechą- moją ulubioną jest możliwość przenoszenia się w czasie i miejscu... Wystarczy ścisnąć go mocno w ręce, pomyśleć sobie cel podróży i... przenieść się tam. (możesz dodać : spełnia prośby typu zrób kanapkę, albo jest magiczny bo ma całą miłość mojej dziewczyny do mnie).
9 4 9