Odpowiedzi

2009-11-14T11:52:03+01:00
H = √(40,13^2 - 18,5^2) = ok 36

Ppc = 2 * 1/2 * 37 * 36 + 50 * (40,13 + 40,13 + 37) =
= 37 * 36 + 50 * 117,26 = 1332 + 5863 = 7195

Odp. 7195 cm^3
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T11:59:32+01:00
(13+47+50):2 = 110:2 = 55
Pt= √[55*(55-13)(55-47)(55-50)] = √[55*42*8*5] = √92400 ≈304

P= 50cm * 37cm + 50cm * 13cm + 50cm * 40cm + 2 * 304cm² = 1850cm² + 650cm² +2000cm² +608cm² = 5108cm²
2 1 2
2009-11-14T15:18:35+01:00
Ppc = 2*Pp + Pśb


Pp policzymy z wzoru herona:

(40+13+37):2 =45

Pp = √45*(45-40)(45-13)(45-37)
Pp = √45*5*32*8
Pp = √57600
Pp = 240

Pśb = 1/2(40*50 + 13*50 + 37*50)
Pśb = 1/2(2000 + 650 + 1850
Pśb = 4500/2
Pśb=2250

Ppc = 2*240 + 2250
Ppc=2730


Pozdrawiam! :)