Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T11:49:10+01:00
Dzieci powinny znać swoje prawa,dlatego bo:
-mogą się starać o pomoc
-nie muszą być krzywdzone
-mogą pomagać innym
-mogą mieć swoje tajemnice
-po to w końcu ktoś je stworzył prawda?

Liczę na najlepsze!
Pozdro;]
2 4 2
2009-11-14T11:49:33+01:00
Dzieci powinny znać swoje prawa,aby nie dawać się wykorzystywać, aby mogły coś zdziałać, nie czuć się jedynie jak 'niewolnicy'. Znając swoje prawa dzieci mają prostsze, lepsze życie.
2009-11-14T11:51:35+01:00
Dzieci powinny znać swoje prawa aby móc bronić się przed niesprawiedliwością jaka je dotyka.Niektórzy Ludzie myślą, że dzieci nic nie mogą ,dlatego traktują je jak przedmioty nie dając im prawa głosu.