Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T11:59:42+01:00
Dzieki niej mozemy odebrać wiadomosci którcyh nie mozemy odebrac w danym czasie. Poprzez zainstalowanie w telefonie obcji automatyczna sekretarka ludzie mogą zostawiać wiadomosci na naszych telefonach, a my mozemy wiedzieć kto i co chciał na powiedzieć i mozemy pozniej do niego oddzwonic ; )
2009-11-14T12:34:04+01:00
Automatyczna sekretarka to wiadomość którą nagrywa się na telefon gdy nie odbierasz lub jesteś zajęty.Może to być też Pani lub Pan pracujący w takiej obsłudze,Np;w dużej firmie ,gdy ktoś dzwoni odbiera automatyczna sekretarka i łączy z prezesem czy szefem lub pracownikiem;]