Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T12:17:27+01:00
A) < 2 ; 5 ) ^ ( 4 ; 6 >
(4;5)
b) ( - ∞ ; 4) ^ < 0 ; 5 )
<0;4)
c) ( 2; 3 > ^ < 3 ; 5 >
{3}
d) ( -3 ; 8 > υ < 2 ; +∞ )
(-3;+∞ )
e) ( 4 ; 15) υ ( 7 ; 9 )
(4;15)
f) ( -∞ ; √3/2 ) ^ < √2 ; √17 )
Ф Zbiór pusty (brak części wspólnej)
2009-11-14T12:19:21+01:00
Zad.
Zapisz w postaci przedziału:
a) < 2 ; 5 ) n ( 4 ; 6 >=(4,5)


b) ( - ∞ ; 4) n < 0 ; 5 )=<0,4)


c) ( 2; 3 > n < 3 ; 5 >={3}


d) ( -3 ; 8 > υ < 2 ; +∞ )=(-3,∞)


e) ( 4 ; 15) υ ( 7 ; 9 )=(4,15)


f) ( -∞ ; √3/2 ) n < √2 ; √17 ) =zbior pusty
1 1 1
2009-11-14T12:20:13+01:00
A) <2; 6>
b) (- ∞; 5)
c) (2; 5>
d) <2; 8>
e) (7; 9)
f) ( -∞ ; √3/2 ) ^ < √2 ; √17 )
1 1 1