Odpowiedzi

2009-11-14T12:20:20+01:00
1 uncja = 28,34 grama
1 pinta, zalezne o jaka pinte Ci chodzi ;) ~453,44g <-- pinta stała.
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T12:20:43+01:00
1 Uncja = 28,35 g (jednostka masy używana w krajach anglosaskich i Staroż. Rzymie),
1 Pinta = 568 ml (bryt.) (j. obj. lub poj. używana głównie w USA, Wlk Brytanii i Irlandii),
1 szczypta = od 1/4 do 1/2 g (ilośc substancji, która mieści się między kciukiem a palcem wskazującym).
10 3 10