Odpowiedzi

2009-11-14T12:18:35+01:00
300-100%
x-150%

x=300*150/100
x=450 zł

ODP. po podwyżce suknia kosztowała 450 zł
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T12:19:32+01:00
50% z 300 = 50/100 (pięćdziesiąt setnych w ułamku zwykłym) x (razy) 300 = 150zł (podwuzka)
300 zł + 150 zł = 450zł -cena po podwyzce
Odp. Suknia kosztuje 450 zł.
2009-11-14T12:19:37+01:00
300 + 50%*300 = 300 + 0,5 * 300 = 300 + 150 = 450 zł
Odp. Suknia kosztuje teraz 450zł