Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T12:24:14+01:00
Jastrzebia gora :54°50' N 18o19' E
Szczyt Opolonek :49°00' N 22° 50' E
Kolano Odry :14°07' E 52 51 N
Kolano Bugu : 24°08' E 50 52 N

Pelna odp;>
122 1 122
2009-11-14T12:28:18+01:00
Jastrzebska góra
49'48N, 20'64E

Szczyt Opolonek
54' 50 N 50 'E

kolano odry
52`55 N 14`10E

kolano bugu
50°51'N 24°06'E


ej !! moje rozwiązanie jest lepsze bo pełniejsze ! ten niżej podał Ci tylko jedną ze współrzędnych a potrzebne są 2 !
25 4 25