Odpowiedzi

2009-11-14T12:26:31+01:00
Najszybszym owadem na świecie jest ważka - potrafi pokonać odległość 3 km w ciągu 2 minut . Z jaka średnia prędkością pokonuję tę odległość ?

3km/2min
3km=3000m
3000m/2min
2min:2=1min
3000m:2=1500m
1500m/min
2009-11-14T12:27:00+01:00
Jeżeli w ciągu 2 minut pokonuje 3km to w ciągu 60min pokonuje 3*30=90km


ODP. 90km/h
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T12:27:36+01:00
V=s/t więc v=3km/2 min v=1,5km/min