Odpowiedzi

2009-11-14T12:37:54+01:00
Syn Odyseusza i Penelopy, wraz z matką czekał 20 lat na powrót ojca z wojny trojańskiej. W czasie nieobecności Odyseusza Telemachem opiekował się zaufany przyjaciel ojca Mentor. Gdy dorósł, postanowił wyruszyc w podróż w poszukiwaniu informacji o ojcu. Zalotnicy (Penelopy) postanowili zniszczyc statek, na szczęście Telemach kazał popłynąc inną drogą, dzięki czemu uratowałsiebie i załogę. Po powrocie do Itaki stanął wraz z ojcem do walki przeciw zalotnikom Penelopy.
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T12:39:30+01:00
Telemach- syn Odyseusza i Penelopy. Urodzony na krótko przed odjazdem ojca na wyprawę trojańską. W czasie jego nieobecności opiekował się Telemachem przyjaciel ojca, Mentor.
Gdy dorósł wyruszył na poszukiwanie Odyseusza, po powrocie ojca na Itakę pomógł mu w wypędzeniu zalotników matki.
18 4 18