Oblicz odsetki z kwoty 2500zł wpłaconej do banku na okres 6 miesięcy przy oprocentowaniu 3,3% w stosunku rocznym
Prosze z działaniami xd
Dochód (d)
Kapitał (k)
Czas (t)
Procent (p)
Wzór d=k *p*t/100
/-podzielić xpp
Z góry dzięki :))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T12:41:45+01:00
Oblicz odsetki z kwoty 2500zł wpłaconej do banku na okres 6 miesięcy przy oprocentowaniu 3,3% w stosunku rocznym
Prosze z działaniami xd
Dochód (d)
Kapitał (k)
Czas (t)
Procent (p)
Wzór d=k *p*t/100
/-podzielić xpp
Z góry dzięki :))

d=?
k=2500zł
czas=6;12=0,5
p=3,3%
d=2500zł×3,3%×0,5=41,25zł

2009-11-14T12:45:23+01:00
K=2500 zł
p=3,3%
t=½=6/12

d=(k *p*t)÷100
d=(2500*3,3*½)÷100
d=41,25