Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T12:57:17+01:00
Przyrodnicze:
-szerokość geograficzna
-rzeźba terenu
-klimat
-gleby
-szkodniki i choroby

pozaprzyrodnicze:
-stosowanie maszyn
-używanie nawozów
-polityka rolna
-wykształcenie rolników
-wielkość gospodarstw
2009-11-14T13:50:48+01:00
Moim zdaniem pozaprzyrodnicze, ponieważ nawet jeśli ziemia jest słabej żyzności, to zawsze się ją sztucznie nawozi. a rośliny sa teraz modyfikowane genetycznie, co oznacza, że lepsze (choć niekoniecznie zdrowsze). i sprzęt rolniczy też ma tu duży wpływ.