Odpowiedzi

2009-11-14T12:45:00+01:00
Zjawisko niedozywieni wystepuje w polsce lecz w malych ilosciach. nasze prawo sie ze soboa ni naklada. jest duzo bezdomnych ktorzy sa niedozywieni. dzici ktore sa w domach dziecka nie dostaja kalorycznych obiadow. placowek nie sac jest utrzymac tyle dzici gdyz rzad nie doplaca do obiadow. glod wstepoje rowniez u osob ktore pochodza z patologicznych rozin. nie maja one na jedzenie i zebraja. sa niedozywione lecz nie odebrane do opieki z tych rodzin.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T13:41:37+01:00
Wśród głównych przyczyn występowania głodu można wymienić:
* eksplozję demograficzną w krajach rozwijających się,
* wolne tempo rozwoju rolnictwa,
* klęski żywiołowe,
* niesprawiedliwy podział żywności,
* błędne decyzje polityczne.
*wzrost ceny żywności,