Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T12:47:12+01:00
Strefa oświetlenia- umiarkowana
strefa klimatyczno-glebowo-roslinej - strefa lasów liściastych i mieszanych zrzucających liście na zimę
strefa kultorowa- europejski krąg kulturowy
6 4 6
2009-11-14T13:39:06+01:00
Strefa oświetlenia: umiarkowana
strefa klimatyczno-glebowo-roslinej: strefa lasów miesznych oraz lisciastych, ktoge gubia liscie na zime.
strefa kultorowa:europejski krąg kulturowy

mam nadzieje ze jest dobrze ;)
6 4 6