Odpowiedzi

2009-11-14T12:47:08+01:00
W tych słowach chodzi o to, że człowiek posiadający wyobraźnię może widzieć to co sobie wymyśli, upodoba nie otwierając oczu. Widzi to czego nie ma, to co mówi mu jego podświadomość. ...........................Dzięki.. Bd ładny cytat :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T12:48:00+01:00
Oznaczają one, że dzięki wyobraźni możemy przedstawić cały otaczający nas świat przed naszymi oczyma. Wystarczy tylko zamknąć oczy i już jesteśmy z dala od codziennego zgiełku gdzieś gdzie to właśnie my tworzymy rzeczywistość.
2 1 2