Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T12:51:09+01:00
Ponieważ w pobliżu nie łączą się żadne płyty tektoniczne
5 3 5
2009-11-14T12:52:25+01:00
Terytorium Polski pod względem występowania zjawisk sejsmicznych można zaliczyć do obszarów asejsmicznych i pensejsmicznych, w których trzęsienia ziemi zdarzają się dość rzadko, dodatkowo nie są to zbyt silne wstrząsy.
4 3 4
2009-11-14T13:44:58+01:00
Poniewaz polska nie lezy na łączeniach płyt tektonicznych(kontynentalnych)
4 3 4