Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T12:52:21+01:00
500-100%
360-x
x=360*100/500
x=72%

100%-72%=28%

ODP. Obniżka wynosi 28%
2009-11-14T12:52:55+01:00
500 zl - 100%
360 zl - x

360x100%/500 = 72%

100% - 72% = 28%

Odp: Obnizka telefonu wynosila 28%

x - mnozenie
/ - kreska ulamkowa

Mam nadzieje, ze pomoglem. ;]
2009-11-14T12:56:46+01:00
500zł - cena telefonu przed obniżką
360zł - cena telefonu po obniżce
x - procent

500zł - 100%
360zł - x%

x=360*100/500
x=36000/500
x=72%

100%-72%=28%

odp. Obniżka wynosi 28%