Odpowiedzi

2009-11-14T12:58:14+01:00
21 marca - noc polarna na kole podbiegunowym S a dzien polany na kole podbiegunowym N
21 czerwca- noc polarna na kole podbiegunowym S a dzien polany na kole podbiegunowym N
23 września- noc polarna na kole podbiegunowym N a dzien polany na kole podbiegunowym S
i 22 grudnia- noc polarna na kole podbiegunowym N a dzien polany na kole podbiegunowym S
2 3 2
2009-11-14T13:02:33+01:00
Szczegółowe opracowanie na stronie
http://wiki.wolnepodreczniki.pl/Geografia:Gimnazjum/Ruch_obiegowy_Ziemi_i_jego_nast%C4%99pstwa
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T13:02:37+01:00
21 marzec:
dzień polarny: biegun północny
noc polarna: Biegun południowy
21 czerwca:
dzień polarny: biegun północny i koło podbiegunowe północne
noc pollarna: biegun południowy i koło podbiegunowe południowe
23 września:
dzień polarny: biegun południowy
noc polarna biegun północny
22 grudnia:
dzień polarny biegun południowy i koło podbiegunowe południowe
noc polarna: biegun północny i koło podbiegunowe północne
4 4 4