Odpowiedzi

2009-11-14T13:00:18+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T13:35:11+01:00
2006 38 635 144 123,0
2000 38 654 000 124,0
1995 38 610 000
1990 38 183 000
1988 37 879 000 121,1
1978 35 061 000 112,2
1970 32 642 000 104,4
1960 29 776 000 95,3
1950 25 008 000 80,0
1946 23 930 000 76,6
1938 34 849 000 89,7
1931 32 107 000 82,6
1921 27 177 000 69,9
1911 22 110 000
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-14T16:11:26+01:00
1990 ->38,2 mln
2000->38, 6 mln
w miare wchodzenia w wiek rozrodczy roczników z okresu wojny , współczynnik przyrostu obniżał się , uzyskując minimum równe 8,2 promili w 1969r. w nastepnych latach zakladaly rodziny roczniki wyzu powojennego, dajac efek "echa demograficznego" osiagnal on swoj szczyt w 1976r. od tego czasu wspolczynnik system,atycznie spada , a od roku 2002 jest ujemny