Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T12:59:45+01:00
120km:2=60 }Pan Kowalski
200km:3=66,2 }Pan Nowak
Odp.: Z większą prędkością jechał pan Nowak.
2009-11-14T13:00:54+01:00
120:2=60
Pan Kowalski jechał 60 km/h

200:3=66,7
Pan Nowak jechał 66,7 km/h czyli on jechał szybciej
2009-11-14T13:01:36+01:00
Pan kowalski jechał 120 km w ciągu 2 h ,a pan nowak - 200km w czasie 3 h.który kierowca jechał z wiekszą prędkością ?

Pan Kowalski - 120 km przez 2h, to trzeba podzielić przez 2.
Wychodzi, że jechał z prędkością 60km/h.

Pan Nowak - 200 km przez 3 h, to trzeba podzielić przez 3.
Wychodzi, że jechał jakieś 66,(6) km/h.

Pan Nowak jechał szybciej.

Myślę, że pomogłam. :):*