Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T13:08:11+01:00
Barłog - niedzwiedzie i dziki

Legowisko - miejsce gdzie ptaki zakladaja swoje gniazda czyli ptaki ;p

Gawra - niedzwiedzie (zimą)

Zeremie - bobry


2 5 2
2009-11-14T15:51:34+01:00
W barlogu mieszkaja niedzwiedzie i wilki
w legowisku mieszkaja ptaki
gawra-niedzwiedzie zima
zeremie-bobry
1 2 1
2009-11-14T16:07:29+01:00
Gawra niedźwiedź
żeremie bóbr
barłóg jest tolegowisko dzienne dziedźwiedzia
2 2 2