Uzupełnij tabelę.:

Cechy:
dla : roślinożercy - mięsożercy
rodzaj pokarmu:
stopień trudności trawienia pokarmu:
ilość zjadanego pokarmu:
Wartość odżywcza pookarmu:
stopień komplikacji układu pokarmowego:


Bardzo proszę o uzupełnieniee zadania ;D

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T13:08:39+01:00
Rodzaj pokarmu:
Roślinożerca: roślinny
Mięsożerca: mięsny

Stopień trudności trawienia pokarmu:
Roślinożerca: duży
Mięsożerca: mały


Ilość zjadanego pokarmu:
Roślinożerca: duży
Mięsożerca: mały


Wartość odżywcza pokarmu:
Roślinożerca: mała
Mięsożerca: duża


Stopień trudności komplikacji układu pokarmowego:
Roślinożerca: duży
Mięsożerca: mały
211 4 211
2009-11-14T13:45:06+01:00
Roslinożerca:
rodzaj pokarmu: rośliny
stopień trudnoSci trawienia: duży
ilość zjadanego pokarmu: duża
wartość odżywcza pokarmu: mała
stopień komplikacji układu pokarmowego:duży

mięsożerca
rodzaj pokarmu: mięso
stopień trudnoSci trawienia: mała
ilość zjadanego pokarmu: mała
wartość odżywcza pokarmu: duża
stopień komplikacji układu pokarmowego:mały
43 3 43