Odpowiedzi

2009-11-14T13:25:03+01:00
Pani Jola:
t = 3/4 h (3 kwadranse)
V=60km/h
V=s/t -> s=V*t = 60km/h*3/4h = 45km
Pani Aniela:
t=1/2h
V=75km/h
s=75km/h*1,2h=37,5km
Wieksza odleglosc pokonala pani Jola
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T13:27:00+01:00
PANI JOLA
3 kwadranse=0,75h
0,75h*60km/h=45km

PANI ANIELA
0,5h*75km/h=37,5km

Wększą odległość pokonała pani Jola.
2 3 2
2009-11-14T13:29:01+01:00
V=s/t
Pani Jola
v=60km/h
t=45/60 h

s=v*t=60km/h * 45/60 h = 45km

Pania aniela
v=75km/h
t=1/2 h
s=75km/h * 1/2 h=37,5km

Większą odległość pokonała Pani Jola
2 2 2