Anna wyjechała do schroniska o 15:30, a wróciła o 18:10.
Podróż w obie strony trwała 45 minut. Ile czasu Anna spędziła w schronisku?
***
Proszę, pomóżcie! Potrzebuje to na dzisiaj, czyli 14 listopada...
I jeszcze jedna prośba, żeby były zapisane obliczenia :P Proszę...

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T13:30:01+01:00
18:10-15:30=2godz40min
2h 40min-45min=1godz 55min
odp. spedzila tam gdzine i 55min
1 5 1
2009-11-14T13:30:12+01:00
Dane:
Czas bycia w schronisku:???
wyjechała-15.30
wróciła-18.10
podróż-45min

18.10-15.30=2.4
2.4-45=2.4-0.45=1.55h
Odp.Pani Anna była w schronisku 1.55h

Liczę na najlepsze!
Pozdro;]
1 5 1
2009-11-14T13:32:45+01:00
18 10/60 h - 15 30/60 h - 45/60 h = 2 40/60 h - 45/60 h = 1 55/60 h = 115 min

Ten ukośnik to kreska ułamkowa
1 5 1