Odpowiedzi

2009-11-14T13:35:16+01:00
P = [(a+b) x h] : 2
h = √f²+g²
f=8
g=b-a
g=12-6
g=6

h = √8²+6²
h = √64+36
h = √100
h=10

P = [(a+b) x h] : 2
P = [(12 + 6)] x 10] :2
P = (18x10) : 2
P = 180 : 2
P = 90cm²
1 5 1
2009-11-14T13:38:28+01:00
P=1/2 *h * (a+b)
p=1/2*6* (6+12)
P=3*18
P=54 cm2
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T13:38:58+01:00
12cm-6cm=6cm
a²+b²=c²
a=6cm
b=?
c=8cm
6²+b²=8²
36+b²=64
b²=64-36
b²=28 /√
b=√28= 4√7
P=(a+b)*h/2
P=(6+12)*4√7/2
P=18*4√7/2
P=36√7 cm²
1 5 1