Odpowiedzi

2009-11-14T13:45:08+01:00
X+y=200
1/4x + 0,3y=56
20 + 36 = 56
x=20*4=80
y=36*10/3=120
80+120=200
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T13:45:55+01:00
Trzeba ułożyć układ równań.

x + y = 200
0,25x + 0,3y = 56 | *(-4)

x + y = 200
-x - 1,2y = - 224
= -0,2y = -24 |*(-1)
0,2y = 24 | *5
y = 120

x + 120 = 200
x = 80

Te liczby to 120 i 80.

Mam nadzieję, że pomogłam. :):*
2 5 2
2009-11-14T13:52:21+01:00
{x+y = 200
{0,25x+0,3y = 56

... itd