Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T13:57:48+01:00
- poszukuje odpowiedzi na pytania dotyczące początku i końca świata
- wierzy, że nie jest wyłącznie zwierzęciem
- potrzebuje bliskości z drugą osobą (w tym Bogiem)
- otacza opieką swoich zmarłych (świadczą o tym odnalezione starożytne grobowce)
- potrzebuje odpowiedzi na pytania, na które odpowiedzi nie udziela nauka (np cuda)
5 4 5
2009-11-14T15:45:25+01:00
-rozmawia z Bogiem [poprzez modlitwę],
-otacza Boga należną czcią,
-wierzy w Boga, ufa mu, ma w nim nadzieję,
-zawsze stawia się po stronie Boga ,
-postępuje według poleceń Boga, podąża za jego słowami,
-poszukuje u Boga odpowiedzi na trudne pytania,
-za autorytet ma Boga.

6 4 6