Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-14T13:46:30+01:00
X-y=150
0,2x=0,8y

x=150+y
0,2(150+y)=0,8y
30=0,6y
y=50
0,2x=0,8*50
0,2x=40
x=200
1 5 1
2009-11-14T13:50:55+01:00
X- pierwsza liczba
y- druga liczba

dwa równania:
x-y=150 \+y
20%x=0,8y 20%x=⅕x=

x=150+y
⅕x=0,8y

x=150+y
⅕(150+y)=0,8y

x=150+y
30+⅕y=0,8y \×10

x=150+y
300+2y=8y \-2y


x=150+y
300=6y \÷6


x=150+y
50=y

x=150+50=200


ODP: szukane liczby to 200 i 50
2009-11-14T14:22:48+01:00
X-y=150
20%x=0,8y

x-y=150
0,2x=0,8y

x-y=150
x=4y

4y-y=150
x=4y

3y=150
x=4y

y=50
x=200


Pozdrawiam! :)