Hej, Potrzebuje Pomocy i To PILNIE !!

Krótki tekst użytkowy:
Wyjeżdżasz na krótko z domu, a w Twoim mieszkaniu ma zamieszkać znajoma Angielka. Niestety, przed wyjściem nie zdążyłeś\aś przekazać jej kilka ważnych wskazówek, dotyczących korzystania z Twojego mieszkania. Napisz krótką notatkę, w której:
*wyjaśnisz, dlaczego piszesz te wskazówki
*wymienisz to, co w Twoim domu wolno robić
*wymienisz to, czego robić nie należy
*będziesz życzyć jej miłego pobytu.

Błagam niech mi ktoś pomoże za napisanie tego krótkiego tekstu po angielsku i po polsku odwdzięczę się zaznaczając za najlepszy tekst. Z góry bardzo Dziękuję ^_^

3

Odpowiedzi

2009-11-14T13:51:20+01:00
Hi,
You can watch TV, cleaning and listen to music.
You can't touch my clothes and make party every day.


Czesc.
mozesz ogladac tv , sprzatac i sluchac muzyki.
nie mozesz dotykac moich ciuchow i robic imprez kazdego dnia ;p
moze cos ci to pomoze :)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T13:55:06+01:00
Dear Jane

I'm writting because I forget to tell you about the obligations you should do.
First of all you mustn't go into my room. There are lots of my stuffs that nobody should touch. You can watch tv and use computer, but no longer than 6 hours a day. It would be good if you won't turn on loud music, because there's an old lady living under my place. You can also hoover the floor and do the dustings. I would really apreciate it if you would make a dinner when I will come home.
Have a nice stay.

Malenka
1 1 1
2009-11-14T13:57:31+01:00
-wyjaśnisz, dlaczego piszesz te wskazówki

Wskazówki są po to by dana osoba wiedziała co ma robić podczas mojej nieobecności.
Pointers are for so that a given person knows what he is supposed to do in my house during my absence.



-wymienisz to, co w Twoim domu wolno robić
Podlewać kwiatki, wynosić śmieci, dbać o rządek w domu , dbać o zwierzęta, które zostawiłam pod opieką Angeliki.
To water flowers, to take the rubbish out, to care about the row at home, to care about animals which I left behind under Angelica's care.


-wymienisz to, czego robić nie należy
Nie bałaganić, nie korzystać długo z komputera i telewizji, nie zapominać o obowiązkach
Not to make a mess, not to use the computer and television long, not to forget about duties