Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T14:09:16+01:00
Pozytywne przyczyny panowania dynastii sassów :
- Przywileje szlacheckie
- Wzrosło znaczenie Rosji
2009-11-14T17:17:16+01:00
XVII stulecie to okres długotrwałych i wyniszczających wojen na terenach dawnej Rzeczpospolitej. Doprowadziły one kraj do głębokiej anarchii, kryzysu politycznego i ustrojowego, a nade wszystko do głębokiego kryzysu gospodarczego.