Uzupełnij:

a) 50% liczby .... to 17.
10% liczby .... to 35.
b) 25% liczby .... to 1.2
200% liczby ...... to 28
c) 1% liczby ..... to 0.6
1 promil ..... to 0.02.
uzupełnij :

A) wiemy ,ze 40% pewnej liczby to 16.
zatem 10% teej liczby to.....
wobec tego szukana liczba to....
b)Wiemy ,ze 2% pewnej liczby to 40.
zatem 1% teej teej liczby to .....
wobec tego szuukana liczba to ....

3

Odpowiedzi

2009-11-14T13:54:34+01:00
A) 34
350

b)4.8
14

c)60



A.
40% - 16
100%-x
x= 16 * 100/40 = 16* 10 /4 = 160/4=40
10% tej liczby to 4
szukana liczba to 40

ładnie ktoś niżej spisał.

2009-11-14T13:56:29+01:00
A)34
350
b)4.8
14
c)60
2

A16:4=4=10%
4*10=40-szukana liczba
B)40:2=20=1%
20*10=200-szukana liczba
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T13:57:50+01:00
50% liczby 34 to 17
10% liczby 350 to 35
25% liczby 4.8 to 1.2
200% liczby 14 to 28
1% liczby 60 to 0.6
1 promil 2 to 0.02

A
4
40
b)
20
200