Odpowiedzi

2009-11-14T13:53:11+01:00
2. siedze na komputerze zeby zabić czas lub wychodze na spacer czy sie ucze
3 2 3
2009-11-14T13:59:45+01:00
Poznań, dn.14.11.2009r
Cześć Ania!
Dawno się nie widziałyśmy.Pisze do Ciebie bo ostania czytałam w gazecie jak bardzo szkodzi oglądanie telewizji.
Po przecztaniu tego artykułu postanowiłam,że ograniczę oglądanie telewizji i zdecydowałam poinformować Cię o tym. Telewizja przedewszystkim szkodzi zdrowiu, ale także przczynia się do pogorszenia wzroku. Przyjedź do mnie to pogadamy o innych skutkach oglądania telewizji.
Przyjedź w sobotę!
Pozdrawiam Ola
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T14:10:09+01:00
Dnia 02.11.2007r.



Droga Gosiu !



Piszę do Ciebie ten list, by przekonać Cię, że przesiadywanie godzinami przed telewizorem jest niezdrowe i szkodliwe dla Twojego organizmu.

Pierwszym powodem na to, że zbyd długie siedzenie przed telewizorem jest szkodliwe to takie, że możesz sobie popsuć wzrok. Drugą rzeczą jest sylwetka. Twoja nadwaga spowodowana jest brakiem sportu. Ciągła pozycja w siedzeniu,znieruchomiła szybkie spalanie jedzenia. W telewizorze pokazywane są reklamy słodyczy. Ty skuszona ich pięknym widokiem zaraz idziesz do sklepu i kupujesz je sobie. Potem, gdy jesz przed tym pudłem, zajęta oglądaniem, nie zdajesz sobie sprawy ile zjadłaś, i tym sposobem dochodzi do stanu w jakim się znajdujesz. Kolejny powód to taki, że w telewizorze pokazywane są same głupoty. Naprzykład jest to program Szymon Majewski Show. Mówią tam cały czas o przemocy, która może zrujnować Ci psychike.Moim zdaniem zamiast oglądania telewizora pownnaś wziąć się za naukę, ponieważ Twoja mama martwi się o Ciebie.

Mam nadzieje, Ze posłuchasz moich rad i od tej pory będziesz mniej czasu spędzała nad telewizorem.

5 4 5