Odpowiedzi

2009-11-14T14:01:27+01:00
-co to znaczy wierzyc?
wierzyc to przekroczenie swojej rozumowania
-co daje nam wiara?
wiara daje nam dobre myśli i chęci w stosunku do innych
-kto pomaga nam wierzyć?
wierzyć pomaga nam Pan Bóg nasz stwurca
-kto jest wzorem wiary?
wzorem wiar yjest Jezus Chrystus
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T14:05:14+01:00
Postrzeganie wiary jako duchowej substancji udzielonej do wnętrza serca człowieka.
Wiara jest bardzo ważna dla wielu ludzi Kiedy mówimy o wierze zawsze musimy pamiętać o tym że jest ona darem Bożym Darem.
Wierzyć to znaczy przekroczyć swoje rozumowanie.
Na przykład, w czasie Mszy świętej chleb i wino są przemieniane w Ciało i Krew Chrystusa.
Daje nam nadzieje, że życie nie kończy śmiercią.
Cnotę wiary daje nam Bóg wraz z łaską uświęcającą przy Chrzcie świętym.
Gdy dojdziemy do używania rozumu, pomaga nam Bóg swą łaską.
Dziewica Maryja urzeczywistniła w sposób najdoskonalszy posłuszeństwo wiary.
" Kto bowiem przystępuje do Boga, musi uwierzyć, że On istnieje i że ... Największym wzorem wiary i pełnego zaufania do Pana Boga jest Pan Jezus. "
6 3 6
2009-11-14T14:06:51+01:00
-co to znaczy wierzyć?
Wierzyć to znaczy powierzyć się Bogu, przyjąć prawdę, którą On objawił!

-co daje nam wiara?
Wiara jest darem który otrzymaliśmy na chrzcie Świętym, bez niej nie można podobać się Bogu ,,Kto uwierzy i ochrzci się będzie zbawiony.,,

- kto pomaga nam wierzyć?
Wierzyć pomaga nam Pan Jezus, tą wiarę pogłębiamy poprzez modlitwę, katechezę, rekolekcje, prasę katolicką

- kto jest wzorem wiary
Wzorem wiary w starym testamencie jest Abraham a w nowym Maryja!

Myślę że pomogłem, pozdrawiam
3 5 3