Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T14:01:48+01:00
Od najmniejszej do największej:
1.900 m²
2. 535 a = 53500 m²
3. 13,5 ha = 135000 m²
4. 10,58 km² = 580000 m²



2 3 2
2009-11-14T14:01:57+01:00
13,5 ha :100 = 0,135km2
535a : 10 000 = 0,0535 km2
0,58 km2
900m2 :1 00000 = 0,0009 km2

Od największego: 0,58km2,-0,135km2-0,0535km2-0,0009km2
1 1 1
2009-11-14T14:04:21+01:00
13,5 ha, 535 a, 0,58 km², 900 m²
1 ha = 10.000 m²
13,5 ha = 135.000 m²

1 a = 100 m²
535 a = 53.500 m²

1 km² = 1000 m²
0,58 km² = 580 m²

uporządkowanie od najmniejszej do największej powierzchni:
0,58 km² = 580 m²
900 m²
535 a = 53.500 m²
13,5 ha = 135.000 m²
2 5 2