Odpowiedzi

2009-11-14T13:58:59+01:00
2kg-90%
x-100%
(metoda na krzyż)
x=2000/90
x=22,22kg grzybów- tyle trzeba zebrac żeby miec 2 kg grzybów
2009-11-14T14:00:53+01:00
100% -x
10% - 2 kg

x= 100%×2kg /10 %
x=20kg

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T14:02:01+01:00
100%-90%=10% masa suszonych grzybów

10% - 2 kg
100% -x
x= 100%×2kg /10 %
x=20

O: . Aby po ususzeniu mieć 2kg trzeba zebrać 20 kg swierzych grzybów.