Odpowiedzi

2009-11-14T19:17:06+01:00
Nie jestem pena ale chyba :
Norwegia,
Dania,
Szwecja.

duże zasoby surowców.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T01:10:29+01:00
Szwecja, Finlandia - technologia ogrzewania mieszkań ziarnem zbóż.
- wykorzystanie pelet (produkt uboczny, przeróbka drewna) do instalacji grzewczych budynku
Kraje skandynawskie tj. Szwecja i Finlandia są pionierami w produkcji Biomasy, które pozyskuje się z odpadów pochodzących z wytwarzania żywności i napojów oraz odpadów konsumenckich, odpadów przemysłowych, pochodzące z procesów produkcyjnych, odpady komunalne, ścieki itd.
7 4 7