Odpowiedzi

2009-11-14T14:05:47+01:00
Menu :

Karta dań restauracji


Napoje, kawa, herbata, soki

Pizza
Przekąski ciepłe Owoce morza
Przekąski zimne Sałatki
Zupy Różności
Dania z drobiu Pizza
Dania z wieprzowiny Makarony
Dania z cielęciny Desery
Dania z wołowiny Napoje
Ryby



Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T16:06:02+01:00
Speisekarte [jadłospis]

Mittagessen: [obiad]
-Tomatensuppe [zupa pomidorowa]
-Obstsuppe [zupa owocowa]
-Gemüsesuppe [zupa warzywna]
-Gurkesuppe [zupa ogórkowa]
-Schweinebraten - wieprzowina
-Kelbsbraten - cielęcina
-Hähnchen - kurczak
-Obstsallat [sałatka owocowa]

Nachtisch: [deser]
-Eis [lody]
-Obst[owoce]

Hauptgericht: [dania główne]
-Pizza
-Spagetti
-Pommes frites [frytki]

Tinken:
Orangensaft [sok pomarańczowy]
Cola
Wein [wino]
Bier [piwo]