Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T14:09:14+01:00
-obrzęd zawierania przymierza-pojednania między wodzem plemienia przybyszem-
-składanie darów ofiar bóstwom
-wiara w wiele bóstw, np. dobre i złe Mzimu, ponad którymi panował Wielki duch
-rytualny taniec wojenny wykonywany na cześć przybyszów
-czarownik-jedna z najważniejszych osób w plemieniu, miał kontakt z bogami
-bicie w bębny
-strój-wyróżniał osobę o odpowiedniej pozycji w plemieniu
-wytatuowane ciało
20 3 20
2009-11-14T14:16:16+01:00
W świętym gaju lub sanktuarium, wykonuje się czynności religijne.Świątynie służą nie do gromadzenia się, ale do przechowywanie przedmiotów kultowych jak bębny, maski, ołtarz ofiarny. Kapłani stanowią personel religijny, którzy reprezentują zbiorowość w kontakcie ze światem bóstw. Osobami uświęconymi bywają również wódz i kowal.Kult przyjmuje formę: śpiewu, tańca, skandowania modlitw itp.
14 2 14