Wymień, po dwa ośrodki wydobycia surowców mineralnych:
a)węgla kamiennego-................,.......................
b)ropy naftowej......................,.....................
c)fosforytów.......................,.....................
d)rud miedzi.......................,...........................
e)rud cynku i ołowiu................,.......................

3

Odpowiedzi

2009-11-14T14:14:49+01:00
Wegiel kamienny wyzyna slaka sudety wyzyna lubelska
ropa naftowa karpaty rejon kamienia pomorskiego i gorzowa wlkp.
fosforyt rejon annopola
rudy miedzi jawor lubin
rudy cynku i ołowiu bytom olkusz
2009-11-14T14:17:43+01:00
A) Libiąż – KWK "Janina", Brzeszcze – KWK "Brzeszcze"
b) Arabia Saudyjska, Rosja
c) Północna Karolina, Floryda
d) Polska, Chile
e) ... ...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T14:17:58+01:00
Wirginia, Zachodnia Pensylwania
Nanyang, Renqiu
na Florydzie w Maroku
Peru i Chile
Rosja, Stany Zjednoczone