Odpowiedzi

2009-11-14T14:12:56+01:00
Zmienić napięcie powierzchniowe wody można przez detergenty wszelkiego rodzaju i przez mydła, a także poprzez temperaturę, bo gdy temperatura wzrasta to napięcie powierzchniowe wody się zmniejsza a gdy temperatura jest krytyczna to napięcie powierzchniowe spada aż do zera.


Tak można zmniejszyć napięcie powierzchniowe wody. :)
1 5 1
2009-11-14T14:13:47+01:00
Włożenie mydła do wody, w wyniku czego powstają tzw.
"bańki mydlane", co zmniejsza napięcie powierzchniowe wody.
;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T14:13:57+01:00
Ja mam tak w zeszycie: (...)Zmienić napięcie powierzchniowe wody można przez detergenty wszelkiego rodzaju i przez mydła, a także poprzez temperaturę, bo gdy temperatura wzrasta to napięcie powierzchniowe wody się zmniejsza a gdy temperatura jest krytyczna to napięcie powierzchniowe spada aż do zera(...)
3 5 3