Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-14T14:16:15+01:00
96%-------50kg
95%-------x
x=50*95/96
x=49,48kg
2 3 2
2009-11-14T14:17:23+01:00
50kg - masa ogrorkow
95% - ?
10% z 50kg = 5kg
5% z 50 kg = 2,5kg

50-2,5 = 47,5kg
Odp.: Ogorki waza teraz 47,5 kg
Powodzenia:)
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T14:23:55+01:00
50 kg - 100 %
50 * 96% = 50 * 0,96 = 48

48 kg- masa wody w ogórkach
50-48 = 2 kg masa ogórków

50 * 95% = 47,5

47,5 + 2 = 49,5 kg

Odp: Teraz ważą ogórki 49,5 kg.
Polska gola polska gola polska gola polska gola